
אירועי מדיה – להיות או לא להיות? זו השאלה….
בימים האחרונים ,בפינת הקפה במשרד, נשמעו בודאי ויכוחים ופרשנויות איך אתמול היתה ההופעה של תמיר ואיך ואלרי ומתן שרו, והאם הגיע לאורן חזן להיות הדייר האחרון
בימים האחרונים ,בפינת הקפה במשרד, נשמעו בודאי ויכוחים ופרשנויות איך אתמול היתה ההופעה של תמיר ואיך ואלרי ומתן שרו, והאם הגיע לאורן חזן להיות הדייר האחרון
אם ננסה להיזכר בבאז וורדס בתעשיה שהבטיחו ולא קיימו, אחת מהמילים שתככב היא ללא ספק ה"addresable Tv" או אם תרצו בעברית, טלויזיה מותאמת.עד היום, אותה
אם אתם תוהים איך המילה "הוליסטית" השתרבבה לתחום בקרת המדיה, כדאי שנסביר כמה היא נכונה במונחים של תכנון קמפיינים/פרסום, בכל אמצעי המדיה הקיימים: טלוויזיה, דיגיטל, רדיו, עיתונות, שילוט חוצות ותוכן שיווקי.
איך השפיעו פתיחת השנה והסגר על שוק המדיה, מי ניצל את ההזדמנות
מבחר נתונים מתוך מחקר שנעשה באוגוסט ע"י איפסוס ופייסבוק, ועוסק בשינויים שעוברים על עולם הצרכנות כתוצר ישיר של מגיפה הקורונה
חודש אוגוסט במפת המדיה המקומית נחשב כ"עונת המלפפונים" . בד"כ רוב הישראלים נופשים , חלק לא מבוטל מהם בחו"ל.