7 כללי זהב חשובים ליצירת תוכן שעובד בטיקטוק – מיה דגן :
מתוך מפגש לקוחות מדיה צ'ק 24.9.24 תוכן בטיקטוק הוא אחד הנושאים שמאתגרים את רוב מנהלי השיווק. כמי שלא חיים את הפלטפורמה בצורה אינטנסיבית , יש
מתוך מפגש לקוחות מדיה צ'ק 24.9.24 תוכן בטיקטוק הוא אחד הנושאים שמאתגרים את רוב מנהלי השיווק. כמי שלא חיים את הפלטפורמה בצורה אינטנסיבית , יש
אין איך להתחמק מזה, שנת 2024 בפתח והתכנית השנתית לוטה בערפל. צריך לתכנן, אבל איך? אין ביטחון שחג יהיה חג, שחודש הקניות יהיה חזק וחודש
אין פרסום אפקטיבי מפרסום שמגיע בזמן ובמקום הרלבנטי. לכן, אנחנו משקיעים לא מעט זמן בתכנון מדיה שיאתר את קהל היעד שלנו לפי מיקום – פרסום מבוסס
תחום המשפיענים נמצא במגמת עליה משנה לשנה , ואפשר להגיד שבשנים האחרונות צמח עוד ערוץ שיווק , שלכאורה מאפשר להגיע לריצ' וחשיפה גבוהים בעלויות לא
פרסום עולה כסף, ובמקרים מסוימים, הרבה מאוד כסף, ולכן, חשוב שלכל מפרסם יעמדו הכלים הנכונים לצרכי תכנון רכש מדיה ולצרכי מעקב אחר הפעילות הפרסומית אותה
תכנון רכש מדיה הפך בשנים האחרונות לאחד מהכלים החשובים בענף הפרסום והוא נועד למטרות תכנון נכון ומבוקר של תמהיל הפרסום. באמצעות הליך תכנון רכש מדיה
שוק הפרסום הישראלי מורכב ממספר ערוצי פרסום מרכזיים הכוללים בין היתר את הפרסום בדיגיטל, הפרסום בטלוויזיה, הפרסום במדיה המודפסת, פרסום ברדיו והפרסום בשלטי חוצות. על
בשוק הפרסום הישראלי המגלגל בממוצע כ-4.5 מיליארד שקלים בשנה, פועלים ארבעה שחקנים מרכזיים: המפרסמים שהם למעשה הגופים המסחריים המעוניינים לחשוף את שירותיהם/מוצריהם לקהלי היעד הרלוונטיים
מהו בוחן ביצועים בענף הפרסום? למי הוא מיועד וכיצד הוא מסייע לשיפור תוצאות הקמפיין? כל מה שצריך וחשוב לדעת על בוחן ביצועים בשוק הפרסום הישראלי
אם אתם תוהים איך המילה "הוליסטית" השתרבבה לתחום בקרת המדיה, כדאי שנסביר כמה היא נכונה במונחים של תכנון קמפיינים/פרסום, בכל אמצעי המדיה הקיימים: טלוויזיה, דיגיטל, רדיו, עיתונות, שילוט חוצות ותוכן שיווקי.