
כל מה שצריך וחשוב לדעת על בקרת פרסום!
פרסום עולה כסף, ובמקרים מסוימים, הרבה מאוד כסף, ולכן, חשוב שלכל מפרסם יעמדו הכלים הנכונים
פרסום עולה כסף, ובמקרים מסוימים, הרבה מאוד כסף, ולכן, חשוב שלכל מפרסם יעמדו הכלים הנכונים
תכנון רכש מדיה הפך בשנים האחרונות לאחד מהכלים החשובים בענף הפרסום והוא נועד למטרות תכנון
שוק הפרסום הישראלי מורכב ממספר ערוצי פרסום מרכזיים הכוללים בין היתר את הפרסום בדיגיטל, הפרסום
בשוק הפרסום הישראלי המגלגל בממוצע כ-4.5 מיליארד שקלים בשנה, פועלים ארבעה שחקנים מרכזיים: המפרסמים שהם
מהו בוחן ביצועים בענף הפרסום? למי הוא מיועד וכיצד הוא מסייע לשיפור תוצאות הקמפיין? כל
אם אתם תוהים איך המילה "הוליסטית" השתרבבה לתחום בקרת המדיה, כדאי שנסביר כמה היא נכונה במונחים של תכנון קמפיינים/פרסום, בכל אמצעי המדיה הקיימים: טלוויזיה, דיגיטל, רדיו, עיתונות, שילוט חוצות ותוכן שיווקי.
בימים האחרונים ,בפינת הקפה במשרד, נשמעו בודאי ויכוחים ופרשנויות איך אתמול היתה ההופעה של תמיר ואיך
אם ננסה להיזכר בבאז וורדס בתעשיה שהבטיחו ולא קיימו, אחת מהמילים שתככב היא ללא ספק
אם אתם תוהים איך המילה "הוליסטית" השתרבבה לתחום בקרת המדיה, כדאי שנסביר כמה היא נכונה במונחים של תכנון קמפיינים/פרסום, בכל אמצעי המדיה הקיימים: טלוויזיה, דיגיטל, רדיו, עיתונות, שילוט חוצות ותוכן שיווקי.
איך השפיעו פתיחת השנה והסגר על שוק המדיה, מי ניצל את ההזדמנות