בקרת קמפיין משפיענים

קיבלתם הצעה למשפיענים ולא ברור לכם איך להסתכל עליה? מה חשוב לבדוק וכמובן האם התמורה מתאימה למחיר הנקוב? מומחי המדיה במדיה צ'ק ישמחו לעזור לכם.

תחום המשפיענים הוא תחום חדש שנמצא בלמידה מתמשכת. למעשה,  התחום הוא הכלאה בין תחום יחסי הציבור למדיה ממומנת והכללים בשוק הזה עדיין כותבים את עצמם. החל מהסכמה על סטנדרט תכולה של ההסכם עם המשפיען  – למשל, האם המשפיען מחוייב למספר מינימלי של צפיות לקמפיין. וכלה בתיאום הציפיות לגבי הישגים צפויים מהקמפיין, והאם התוצאות שלו משביעות רצון. כלומר –  מה הבנצ'מארק להנעה לפעולה כתוצאה מהפעילות ומה אחוז ההמרות הצפוי, כגון כניסות לאתר או שימוש בקוד קופון,  שנקבל כתוצאה מכמות החשיפות.

 

קבלת עזרה ויעוץ ממומחי מדיה שנחשפים לקמפיינים רוחביים בשוק מאפשרת למפרסם להנות מלמידה משותפת בשוק כדי לייעל את תהליך הקמפיין. הדאטה של לקוחותינו מנותח בצורה קבועה ומוכנס לבסיס נתונים על מנת להבין את הממוצעים ולעדכן את הבנ'צמארק לסוגי פעילות משפיענים שונים.

בחירת המשפיענים עצמה דומה לבחירת אמצעי המדיה בשלב של התאמתם להרגלי הצריכה של קהל המטרה המבוקש.  
בעזרת  תוכנה ייעודית שיש במדיה צ'ק, נוכל לנתח את פרופיל המשפיענים שהוצעו לכם ולוודא שהם אכן מתאימים מבחינת קהל העוקבים שלהם לקהל היעד הנשאף של הקמפיין. בנוסף אנחנו כחברה שעושה בקרת קמפיין משפיענים ללקוחות רבים בשוק, רואים האם אותו משפיען חוזר אצל מפרסמים רבים ולכן הכוח שלו כמקור אמין פוחת.

הרכב קמפיין המשפיענים הוא אתגר בפני עצמו. על כך תוכלו לקרוא בהרחבה בבלוג שלנו, אבל יש משמעות וטרייד אוף בין משפיען בעלות גבוהה שהוא בעל קהל עוקבים גדול ותורם לחשיפה רחבה של המותג, לעומת משפיען בעלות נמוכה שקהל העוקבים שלו קטן אך מעורב יותר בתכנים שהמשפיען מפרסם ולכן יכול לתרום יותר להנעה לפעולה. מומחי המדיה שלנו יוכלו לייעץ לכם האם יש שימוש נכון ואופטימלי בהרכב המשפיענים מבחינת חלוקה של ננו משפיענים לעומת מגה משפיענים לפי מטרות הקמפיין שהוגדרו.

 

מבחינת עלות הקמפיין כולו, היות שיש מתווכים רבים בשרשרת (משרד, סוכן משפיענים ), מומחי המדיה שלנו יוכלו להגיד לכם לגבי עלות הקמפיין האם היא מותאמת לשוק , ביתרון על השוק , או שיש עדיין מקום לשיפור..

נקודה נוספת ואחרונה היא קידום ממומן של התכנים.  במקרים רבים תרצו לחשוף חלק מהתוכן שיצרו המשפיענים גם לקהל שונים ורחבים יותר מקהל העוקבים האורגני של המשפיענים אותם בחרתם. במהלך כזה תוכלו לנצל קריאייטיב שהוא נייטיב לפלטפורמה כדי להביא תוכן שיווקי בצורה יותר אותנטית ופחות פרסומית  אבל, מהלך כזה ידרוש מכם להשקיע כסף בתקציב קידום ברשתות החברתיות . כאן בקרת קמפיין משפיענים נכנסת שוב לתמונה בבחירה נכונה של כלי הפרסום, המטרות וחלוקת המשאבים בין הרשתות השונות לפי קהלי היעד. כמו כן, על מנת לוודא שהקמפיין מנוהל בצורה אופטימלית, נעמיד לרשותכם אנליסט חשבונות שיוודא שהקמפיין בנוי בצורה נכונה ומתקדם לכיוון המטרות שהוגדרו.

בזכות הייעוץ תוכלו לוודא שהתקציב שהשקעתם במהלך אכן מופנה לעיניים הנכונות ומושקע בצורה טובה.

להתייעצות או לקבלת הצעת מחיר לבקרת קמפיין צרו קשר כאן 

דילוג לתוכן