אין פרסום אפקטיבי מפרסום שמגיע בזמן ובמקום הרלבנטי. לכן, אנחנו משקיעים לא מעט זמן בתכנון מדיה שיאתר את קהל היעד שלנו לפי מיקום – פרסום מבוסס מיקום.
פתחנו סניף או שירות מקומי חדש?
אנחנו מחפשים את הקהל שנוסע עכשיו לשדה התעופה ועדיין לא עשה ביטוח נסיעות לחו"ל?
יש לנו פרויקט בנייה בשכונה מסוימת? מכללה מקומית?
עכשיו במיוחד, לקראת עונת הקיץ שבה הרבה אנשים נופשים ומשנים את הסביבה הרגילה שלהם, כתבנו לכם ניוזלטר שמציג את האופציות העומדות לרשותינו ומאפשרות לטרגט צרכנים לפי מיקום.
אז מה הם אמצעי הטירגוט האפשריים ועד כמה ניתן לדייק באמצעותם?
את אמצעי המדיה השונים ניתן לחלק באופן הבא: פיזי – הבסיסי והקבוע במקומות – שילוט. אי אפשר לוותר עליו בחלק מהמקרים, אך הוא דורש סכום מינימלי שלא תמיד קיים לרשותנו. מיקום הפצה/ אזור קליטה – הפצה גיאוגרפית של מדיה כגון עיתונות מקומית / רדיו אזורי. עם זאת ככל שהעיתונות נחלשת, העיתונות המקומית נחלשת ומתבגרת עוד יותר. גם הרדיו האיזורי הוא כבר מזמן לא באמת איזורי מבחינת הקליטה ולכן אי אפשר לבנות עליו בתור סנן של מיקום. מבוסס מידע / אלגוריתם/ IP מטא (פייסבוק אינסטגרם) – לאחרונה נעשה שינוי במערכת הפרסום של META- בבחירת מיקוד קהל יעד לפי מיקום מה בעצם השתנה? אם עד עכשיו היו מספר אפשרויות זמינות לבחירת המפרסם: -אנשים שגרים במיקום זה או היו בו לאחרונה -אנשים שגרים במקום הזה -אנשים ששהו לאחרונה במיקום הזה -אנשים שמטיילים במיקום הזה כעת, התפריט הנפתח הותיר רק את האפשרות " אנשים שגרים במיקום זה או היו בו לאחרונה" כך שהמפרסמים כבר לא יכולים לבחור. זה חלק משינוי מגמתי של META שמטרתו לעודד אותנו לתת למערכת לעבוד ולמצוא לנו את הקהל הנכון. גוגל – במערכות הפרסום של גוגל ניתן לכאורה לבחור איזורים. עם זאת, הטרגוט אינו מדוייק , ואם חייבים אנחנו ממליצים לבחור בו רק בפרסום במובייל. גם טיקטוק ואדיו – בדומה לפייסבוק וגוגל לא יכולים לטרגט בצורה באמת אמינה את המיקומים. אז מי כן יכול לתת פרסום מבוסס מיקום בזמן אמת ? וויז – בחירת קהל יעד, ע"ב מקום מגורים/ עבודה (נהגים ששמרו את המיקומים ככתובת מועדפת) בחירת אזור גאוגרפי . פרסום על גבי באנרים או "סיכות" של בית העסק על גבי המפה. מוביט – בחירת קהל מטרה על בסיס מסלול הנסיעה, טירגוט מבוסס GPS מדוייק ברמת רחוב/ כתובת. כאשר היתרון מול וויז שהפרסום מוצג לקהל שאינו עסוק בנהיגה. כמו כן הגדלים של הפרסום מאפשרים מגוון מסרים רחב יותר. |
אפשרויות הטירגוט המקומי הולכות ונהיות מדוייקות יותר ויותר, ויכולות להציע לצרכן הפוטנציאלי הצעות רלוונטיות בעודו במסלול שלו…. צריכים עזרה בבניית פרסום מותאם מיקום? דברו איתנו. |