5 סיבות מצוינות לקבלת שירותי בקרת מדיה

אם אתם תוהים איך המילה "הוליסטית" השתרבבה לתחום בקרת המדיה, כדאי שנסביר כמה היא נכונה במונחים של תכנון קמפיינים/פרסום, בכל אמצעי המדיה הקיימים: טלוויזיה, דיגיטל, רדיו, עיתונות, שילוט חוצות ותוכן שיווקי.

מהם שירותי בקרת מדיה? למי הם מיועדים ומהי חשיבותם? על כך ועוד בעמוד שלפניכם 

שוק הפרסום בישראל הוא אחד מהשווקים הצומחים במהלך העושר האחרון, כאשר בסוף שנת 2009 סך כל ההוצאות על פרסום בישראל באפיקי המדיה השונים נאמד בכ-3.7 מיליארד שקל ובסוף שנת 2019 על סכום כולל של 4.4 מיליארד שקלים.

נתון מעניין נוסף בנוגע לשוק הפרסום בישראל הוא הגידול המתמשך של הפרסום בדיגיטל, כאשר במהלך העשור האחרון חל גידול משמעותי בהיקף ההוצאה על פרסום בדיגיטל בהשוואה לאפיקי מדיה אחרים. בסוף שנת 2020 הפרסום בדיגיטל היווה כ-43% מעוגת הפרסום בישראל, כאשר הפרסום בטלוויזיה מהווה 39% מעוגת הפרסום ו-18 האחוזים הנותרים מתחלקים בין אפיקי המדיה האחרים הכוללים בין היתר את עולמות הפרינט, שילוט חוצות, רדיו ופרסום בקולנוע.

הגידול הקבוע והמתמשך בשוק הפרסום בישראל, מצריך את כלל העוסקים בענף הפרסום, מפרסמים, פרסומאים, אנשי מדיה וסוכנויות דיגיטל כאחד, להסתייע בקבלת שירותים מקצועיים מבוססי דאטות ואנליזות באמצעותם ניתן לייעל ולמנף את ענף הפרסום בכללותו. אחד משירותים אלו הוא שירות בקרת מדיה.

מהי בקרת מדיה ולמי היא מיועדת?

בקרת מדיה הוא שירות מקצועי שמטרתו העיקרית היא לוודא שכל פעילות פרסומית כזו או אחרת, מושקעת באופן המיטבי ביותר בין אפיקי המדיה השונים ונקנית בעלויות הטובות ביותר, וכל זאת תוך התאמה מדויקת של מסע הפרסום (קמפיין) למטרות השיווקיות של המפרסם ולקהלי המטרה.

שירות מקצועי מסוג בקרת מדיה מיועד לכלל המפרסמים הגדולים והבינוניים בשוק הפרסום הישראלי ולכלל חברות המדיה ואנשי המקצוע מענף הפרסום העוסקים במלאכת תכנון מדיה עבור לקוחותיהם. החשיבות המקצועית הנלווית לשירות מסוג בקרת מדיה, נובעת בין היתר מריבוי אפיקי המדיה והפלטפורמות הפרסומיות העומדות כיום לרשות כל מפרסם וחברות פרסום כזו או אחרת, ולנוכח הצורך ההולך וגובר בניטור תוצאות הקמפיינים השונים בכל רגע נתון.

שירות בקרת מדיה – מדוע הוא נחוץ והכרחי גם לכם?

אין זה משנה אם אתם מפרסמים גדולים או בינוניים בשוק הפרסום הישראלי ואין זה משנה אם ההוצאה השנתית שלכם על פרסום נאמדת במאות אלפי שקלים או במיליוני שקלים, שירות מקצועי מסוג בקרת מדיה, נחוץ והכרחי לכם בגלל 5 סיבות מרכזיות:

  1. שירות מסוג בקרת מדיה מלווה אתכם לאורך כל שלבי תכנון הקמפיינים, משלב האסטרטגיה ועד לרמת בחירת הספוט/התשדיר/הבאנר, תוך העמדת מדדים ויעדים ריאליים לכל סוגי הפלטפורמות הפרסומיות העומדות לרשותכם כיום.
  2. שירות מסוג בקרת מדיה מאפשר לכם לייעל את מהלכי הפרסום השונים לאורך כל ימות השנה תוך ניתוח נתונים, הסקת תובנות ובדיקה מדויקת של ההוצאה הכספית בפועל.
  3. שירות מסוג בקרת מדיה מסייע לכם רבות בכל הנוגע להליכי תכנון מדיה ופיקוח הדוק על הפעילות הפרסומית בכל רגע נתון בכל אפיק מדיה כזה או אחר.
  4. שירות מקצועי מסוג בקרת מדיה מתבסס על מערכות ניתוח מתקדמות מסוגן ויכולת למידה מתמדת המאפשרת לנותני השירות לייעץ ללקוח בכל שלבי תכנון ובניית תמהיל ותקצוב הפרסום
  5. שירות מקצועי מסוג בקרת מדיה מאפשר לכל מפרסם ופרסומאי לשפר את ביצועיו בתחום רכש המדיה ולהבטיח לעצמו את עלויות הרכישה הטובות ביותר עבורו לאורך זמן.

בקרת מדיה דיגיטלית

כפי שציינו בפתיח, תחום הפרסום בדיגיטל הוא אחד מתחומי הפרסום המשגשגים ביותר בשוק הפרסום הישראלי במהלך העשור האחרון, ועל פי הערכות מומחים, תחום זה עתיד להגדיל את כוחו בתוך עוגת הפרסום. כפועל יוצא מכך, פותחו במהלך השנים האחרונות מספר רב של מערכות טכנולוגיות המאפשרות יכולת ניתוח בזמן אמת של כל סוגי הקמפיינים בתחום הפרסום הדיגיטלי.

מערכות אלו מאפשרות לכל מפרסום ופרסומאי לעקוב אחר תוצאות הקמפיין הדיגיטלי בזמן אמת ותוך כדי תנועה להוביל לשיפור הביצועים במידת הצורך. בדומה לשירותי בקרת מדיה באפיקי המדיה האחרים, גם בתחום הפרסום הדיגיטלי, שירותי בקרת המדיה ניתנים ליישום כבר משלב תכנון הקמפיין תוך בחירת הפלטפורמות המדויקות והנכונות ביותר ללקוח, וכל זאת בהתבסס על נתוני מידע וניתוחי אנליזה של אלפי קמפיינים דיגיטליים בכל שנה.

אם גם אתם רוצים להבטיח להשקיע את תקציבי הפרסום שלכם באופן המיטבי ביותר, זה הזמן ללחוץ כאן ולשמוע יותר על שירותי בקרת מדיה.

עוד BlogCheck

דילוג לתוכן