כל מה שצריך וחשוב לדעת על בקרת פרסום!

פרסום עולה כסף, ובמקרים מסוימים, הרבה מאוד כסף, ולכן, חשוב שלכל מפרסם יעמדו הכלים הנכונים לצרכי תכנון רכש מדיה ולצרכי מעקב אחר הפעילות הפרסומית אותה הוא מקיים. אחד מהכלים הנ"ל ידוע בשם בקרת פרסום או בקרת מדיה.

בקרת פרסום – מה חשוב לדעת?

בקרת פרסום הוא תהליך בקרה מפוקח ומהודק הנעשה אחר כל הפעולות הפרסומיות השונות אותן אתם מקיימים באפיקי המדיה השונים. תהליך זה מאפשר לכם ליהנות ממספר יתרונות מרכזיים הכוללים בין היתר:

  • מעקב בזמן אמת אחר הפעולות הפרסומיות שלכם באפיקי המדיה השונים תוך אפשרות לשינוי תכני הפרסום בהתאם לצורך ובהתאם לתוצאות הקמפיין
  • התאמה מדויקת של הפעילות הפרסומית למטרות השיווקיות העומדות מאחורי הקמפיין וקהלי היעד להם אליהם אתם מעוניינים לחשוף את הפעילות
  • ייעול תהליכי רכש מדיה עתידיים  תוך ניתוח תוצאות הקמפיין ובירור מדויק בכל הנוגע לעלות מול תועלת
  • אמצעי יעיל לתכנון קמפיינים ומהלכי פרסום בכל אפיקי המדיה הקיימים, תוך קביעת מטרות ויעדים ריאליים

ויתרונות נוספים באמצעותם גם אתם תוכלו לוודא שהפעילות הפרסומית שלכם מושקעת באופן הטוב ביותר באפיקי הפרסום השונים ולכך שהיא נרכשת בעלויות הטובות ביותר.

בקרת פרסום – איך זה עובד?

בקרת פרסום מהווה כלי עבודה הכרחי ונחוץ לכלל העוסקים בענף רכש המדיה, ממנהלי שיווק בחברות המסחריות השונות, דרך יועצי מדיה ועד לחברות פרסום וסוכנויות פרסום. כלי עבודה זה מבוסס על מערכות טכנולוגיות מתקדמות מסוגן המאפשרות מעקב דינמי אחר מהלכי פרסום באפיקי המדיה השונים ואיסוף נתוני מידע לצרכי ניתוח והסקת מסקנות תוך כדי תנועה או בסיום הקמפיין.

כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של מערכות אנליזה והשוואה המאפשרות יכולת שליטה מרבית על הקמפיינים השונים אותם אתם מתכננים. מערכות אלו  מאפשרות לכל מפרסם לבחון את אפקטיביות הפרסום בכל רגע נתון ובהתאם לצורך לשנות את אסטרטגיית המדיה ורכש המדיה ו/או את המסרים השיווקיים – פרסומיים המלווים את פעילותו הפרסומית.

המערכות המתקדמות באמצעותן ניתן לנהל תהליכי בקרת פרסום נועדו לאפשר לכל מפרסם להשיג שליטה מרבית על תקציבי הפרסום אותם הוא מפנה לאפיקי המדיה השונים, וכל זאת תוך התוויית אסטרטגיית רכש מדיה נכונה המותאמת ביותר לצרכיו הפרסומיים.

החשיבות לשירותי בקרת פרסם/מדיה, נובעת בעיקר על רקע ריבוי אפיקי המדיה בשוק הפרסום הישראלי. כיום, שוק הפרסום המודרני בישראל, משלב בתוכו היצע הולך וגדל של ערוצי פרסום שבכל אחד מהם תוכלו למצוא מגוון רחב של פלטפורמות פרסומיות הרלוונטיות לכל מפרסם גדול או בינוני. איבוד שליטה על תקציבי הפרסום המופנים לאפיקי הפרסום השונים, עשוי להחטיא את מטרות הפרסום ולגרום לכך שחלק ניכר מתקציבי הפרסום שלכם יופנו למקומות הלא נכונים.

בקרת פרסום – לפני, במהלך ובסיום הקמפיין

שימוש נכון במערכות השונות המסייעות לצרכי בקרת פרסום, יאפשר לכם ליהנות ממספר יתרונות מרכזיים לאורך כל שלבי תכנון מדיה של הקמפיין, שלב הרצת הקמפיין ושלב ניתוח תוצאות הקמפיין. בשלב התכנון, בקרת פרסום מאפשרת הגדרת מטרות ויעדים ריאליים לקמפיין אותו אתם מתכננים. במהלך הקמפיין עצמו, בקרת הפרסום מאפשרת בקרה על ביצועי הקמפיין בזמן אמת תוך החלת אי – אילו שינויים שנועדו לטובת מקסום תוצאות הקמפיין. בסיום הקמפיין, בקרת הפרסום מאפשרת ניתוח מדויק של נתוני הקמפיין וזאת לצרכי הסקת תובנות מעשיות בתחום רכש המדיה לפעולות הפרסומיות העתידיות שלכם. כמו כן, בקרת פרסום בסיום הקמפיין נועדה לצורך מעקב אחר ההוצאה הכספית בפועל.

האם בקרת פרסום מיועדת גם למפרסמים קטנים?

עד לפני מספר שנים, רק מפרסמים גדולים הסתייעו בשירותי בקרת פרסום לצורך תכנון הליכי רכש מדיה ומעקב אחר הקמפיינים אותם הם מעלים לאפיקי המדיה השונים. בשנים האחרונות, לנוכח העלייה המתמדת של תקציבי הפרסום בדיגיטל (פרסום באינטרנט), יותר ויותר מפרסמים קטנים ובינוניים מבינים את חשיבותה של בקרת הפרסום לצורך השגת שליטה מלאה על כל מהלכי הפרסום אותם הם מקיימים ברחבי הרשת. כפועל יוצא מכך, פותחו במהלך השנים האחרונות מספר מערכות מתקדמות המאפשרות יכולת ניתוח קמפיינים דיגיטליים בזמן אמת. מערכות אלו מייעלות עבור כל מפרסם (בכל תקציב) את הקמפיינים הדיגיטליים אותם הוא מעלה לרשת. למידע נוסף על בקרת פרסום באינטרנט צרו איתנו קשר.

עוד BlogCheck

דילוג לתוכן