איך מתודולוגיות מעולם ניהול מוצר בהייטק יוכלו לסייע לנו בתכנון שנה של אי וודאות
אין איך להתחמק מזה, שנת 2024 בפתח והתכנית השנתית לוטה בערפל. צריך לתכנן, אבל איך?
אין איך להתחמק מזה, שנת 2024 בפתח והתכנית השנתית לוטה בערפל. צריך לתכנן, אבל איך?
אין פרסום אפקטיבי מפרסום שמגיע בזמן ובמקום הרלבנטי. לכן, אנחנו משקיעים לא מעט זמן בתכנון
תחום המשפיענים נמצא במגמת עליה משנה לשנה , ואפשר להגיד שבשנים האחרונות צמח עוד ערוץ
פרסום עולה כסף, ובמקרים מסוימים, הרבה מאוד כסף, ולכן, חשוב שלכל מפרסם יעמדו הכלים הנכונים
תכנון רכש מדיה הפך בשנים האחרונות לאחד מהכלים החשובים בענף הפרסום והוא נועד למטרות תכנון
שוק הפרסום הישראלי מורכב ממספר ערוצי פרסום מרכזיים הכוללים בין היתר את הפרסום בדיגיטל, הפרסום
בשוק הפרסום הישראלי המגלגל בממוצע כ-4.5 מיליארד שקלים בשנה, פועלים ארבעה שחקנים מרכזיים: המפרסמים שהם
מהו בוחן ביצועים בענף הפרסום? למי הוא מיועד וכיצד הוא מסייע לשיפור תוצאות הקמפיין? כל
אם אתם תוהים איך המילה "הוליסטית" השתרבבה לתחום בקרת המדיה, כדאי שנסביר כמה היא נכונה במונחים של תכנון קמפיינים/פרסום, בכל אמצעי המדיה הקיימים: טלוויזיה, דיגיטל, רדיו, עיתונות, שילוט חוצות ותוכן שיווקי.
בימים האחרונים ,בפינת הקפה במשרד, נשמעו בודאי ויכוחים ופרשנויות איך אתמול היתה ההופעה של תמיר ואיך